UnderPressure

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av FreeBird - 14 juli 2011 01:35

Jag tankade på min mobil för två dagar sedan med ett kontantkort.

Då får man en kod och jag slog den en gång.

Jag slängde sedan pappret och satte mig på en bänk på perongen.

När jag kom till min kompis hade mina pengar till mobilen forfarande inte kommit.

I alla fall jag sade till min kompis att jag forfarande kom ihåg koden och att jag skulle prova att skriva den igen för att se om den var använd eller inte.

Hon trodde inte att jag kunde den men jag slår den framför hennes ögon,detta är kanske en fyrtio minuter efter att jag har slagit koden och slängt pappret på stationen.

I alla fall så slår jag koden och gissa va det står.

"Denna kod är redan använd"

Har man bra minne eller?

Kommer fortfarande ihåg koden så jag kan ju bevisa att jag kan den:


816 161 397 232 1


Ja vad säger man?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Dett är då en blogg om mitt liv,allt är sant även om jag själv inte tror att detta är mitt liv.Här kommer jag dela med mig av händelser och känslor i mitt liv,detta görs med text och bilder.Ha det bra och lämna gärna ett spår efter dig!

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Intressant
 Sådär
 Tråkig
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

My Music

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards