UnderPressure

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Jag är väl inte som alla andra,men vem fan är det?

Av FreeBird - 1 juli 2011 23:04

I Sverige är vi jätteduktiga på att skapa en ram som beskriver hur normal man är.Håller man sig inte inom den ramen så klassas du som ett jävla freak.Vi svenskar är väldigt duktiga på att använda ordet normal.

Vi fattar oftast inte att det inte finns något som heter normalt.Man kan inte vara normal,det går helt enkelt inte.

Ingen individ är normal.Det finns alltid något som får oss alla att sticka ut på något sätt och det är just där som vi alla blir unika.

Jag tycker det är fel att säga till en person att bete sig normalt när det nästintill omöjligt.Så nästa gång du säger till en person att börja bete sig som en normal person eller att personen inte är normal,så kan du ha i åtanke att du själv är minst lika konstig vare sig du vet det eller inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FreeBird - 14 juli 2011 01:35

Jag tankade på min mobil för två dagar sedan med ett kontantkort. Då får man en kod och jag slog den en gång. Jag slängde sedan pappret och satte mig på en bänk på perongen. När jag kom till min kompis hade mina pengar till mobilen forfarande i...

Av FreeBird - 28 juni 2011 13:28

Nu kom den igen! Den här blodlusten som jag berättade om i förra inlägget.Det som skrämmer mig mest när jag får den är inte att jag får den,det är att jag inte känner mig äcklad eller rädd.Det känns helt naturligt. Jag var nära på att göra ett så...

Av FreeBird - 27 juni 2011 23:15

Hej igen! Jag är ingen troende person.Dock kan jag erkänna att jag tror att det existerar en gud men jag tror inte på honom.Jag trordock på spöken men inget mer.Jag tror inte på varulvar,jag tror inte på vampyrer eller monster. Men det finns sake...

Av FreeBird - 25 april 2011 10:22


Lights will guide you home,and ignite your bones. And I will try to fix you!   Jag skulle vilja hitta det ljuset,som kan guida mig tillbaka på rätt väg,den väg som gjorde mig glad.Men det är svårt och allt har sin tid.Egentligen vill jag bara ...

Av FreeBird - 24 april 2011 18:29

The Gaslight Anthem – We Did It When We Were Young   Ja vad ska man säga! Hej idag har jag gjort...och blablabla.Nej det stadiumet skippar vi för jag tänker ta denna bloggen till en mycket högre nivå än det.Jag tänker satsa högt och dela ...

Presentation


Hej! Dett är då en blogg om mitt liv,allt är sant även om jag själv inte tror att detta är mitt liv.Här kommer jag dela med mig av händelser och känslor i mitt liv,detta görs med text och bilder.Ha det bra och lämna gärna ett spår efter dig!

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Intressant
 Sådär
 Tråkig
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

My Music

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards